Friday, January 20, 2006

A hundred tanks along the square

Σημείωμα στον εαυτό μου...

A hundred tanks along the square
One man stands and stops them there

Αρκετά λυρική στροφή, από το 500 miles των The Hooters, και κατι στην εικόνα που περιγράφει με ανατρίχιαζε..
Ήμουν σίγουρος οτι μια και η στροφή αυτή υπάρχει στην εκτέλεση των The Hooters, θα υπήρχε κάποια ιδιαίτερη ιστορία πίσω της.
Φαίνεται λοιπόν πως είναι αναφορά στα γεγονότα της πλατείας Τιανανμεν στο Πεκίνο, τον Ιούνιο του 1989. Και για όσους (σαν και μένα) δεν θυμούνται υπάρχει πάντα και η σχετική φωτογραφία που τα λέει όλα

1 comment:

azrael said...

Γιατρέ μου ,

Πειράζει που εμένα
με ανατρίχιαζαν οι στίχοι από το
Rocky 4 :

Δε μπερνιιιγκ χααρτ :

"Two worlds collide
Rival nations...
Is it East versus West?
Or man against man?"

ή μηπως είμαι αμερικανο-βλαχαδερό??