Thursday, January 19, 2006

6.5 GB και βάλε γιατι;;;;;;;;;

Μου έχει πέσει στα χέρια μια Beta έκδοση του νέου λειτουργικόυ της Μ$, και σκέφτηκα λοιπόν να το δοκιμάσω.
Και επειδή σκέφτηκα στην αρχή να μήν προδώσω τις αρχές μου και να μην εγκαταστήσω αλουμινάδικο λειτουργικό στο σκληρό μου αποφάσισα να το περάσω στο νέο VMplayer που πρόσφατα είχα κατεβάσει (Μια παρόμοια απόπειρα με παλιότερη έκδοση είχε αποτύχει...)
Έφτιαξα λοιπόν το VM με τα εργαλεία του qemu (πολύ απλή διαδικασία θα την παρουσιάσω εδώ σύντομα...) και βουρ στο πατσά που λέγανε και στο χωριό μου.
Επειδή εκείνη τη μέρα (μιλάμε για χθες...) δέν είχα και πολύ χώρο στο σκληρό μου αποφάσισα να χαρίσω στο νέο VM 5 ολόκληρα GB... ε, πόσο άλλο να θέλει δηλαδη ε;
Όλα ξεκίνησαν καλά, η διαδικασία πέρασε τα πρώτα στάδια που ανιχνεύει τα χαρακτηριστικά της μηχανής, μου ζήτησε το KEY, το πέρασα, και... το setup μου δήλωσε ωραία ωραία, οτι δεν διαθέτω σκληρο!!!!
ΟΚ σκέφτηκα ίσως του ζήτησα πολλά για αρχή... εξ άλλου beta λειτουργικό είναι και δεν υποστιρίζεται επίσημα απο το VMplayer...
Είχα χρόνο μπολικο μπροστά μου, και σκέφτηκα να τον "αξιοποιήσω"...
Ξεκίνησα ένα installation του WindowsXP με απότερο σκοπό να κάνω upgrade μετα...
...μισή ώρα αργότερα λοιπον....
Πάω να ξεκινήσω το upgrade και το setup μου δήλωσε ευτυχισμένο οτι δέν διαθέτω τον απαραίτητο χώρο, και οτι έπρεπε να βρω (πού?) 7GB περίπου, για να συνεχίσω...
Εντάξει, εντάξει δεν πτοουμαστε με κάτι τέτεια. Shutdown και αμέσως αμέσως resize το αντίστοιχο vmdisk... μόνο που και μετά το resize ο σκληρός ακόμα φαινόνταν ως 5άρης...
OK κάπου εδώ το ζήτημα γίνεται προσωπικό...
Delete το Virtual Machine και φτού και απ την αρχή μόνο που αυτή τη φορα με μεγαλύτερο σκληρο...
...μισή ώρα αργότερα...
Επιτέλους το installation ξεκινάει... μονο που δυστυχώς έπερνε πολυ ώρα...
Και το αποτέλεσμα; Καμια ώρα αργότερα άνοιξε μπροστά μου μια μάυρη οθόνη και τίποτε άλλο...
Υπό άλλες συνθήκες θα είχα εγκαταλείψει, αλλά απο καιρό ήθελα να κάνω μερικές μετατροπές στο συστημα μου, οπότε αντικατέστησα τον παλιό μου σκληρό με ένα μεγαλύτερο και έτσι για να μπορέσω να δοκιμάσω και το καινούριο λειτουργικό native αυτή τη φορά, κράτησα και ένα partion για αυτό... σκέφτηκα "πόσο να θέλει μωρε..." και του δέσμευσα 6GB...
Ναι... το άλλο μου όνομα είναι Mr Bean...
Και το ερώτημα μου εξακολουθεί να είναι... τι τα θέλει 6.5GB?

No comments: