Thursday, January 19, 2006

Ο Mr Bean των ΗΥ

Ναι ναι εγώ ειμαι αυτός...
Όχι δηλαδή πως μου τύχαν γκαντεμιές μεγάλες αλλα έβαλα στόχους τις τελευταίες δυο μέρες και δεν τους πέτυχα.
Καταρχάς όσοι παρακολουθείτε τα του Linux στο Deskop θα έχετε ακούσει για το Xgl server.
Μια πολύ όμορφη προσπάθεια με σκοπό να μεταφερθεί όλο το driver κομμάτι του Xserver σε OpenGL. Δηλαδή ο Xserver θα είναι απλά μια εφαρμογή OpenGL και οι vendors θα προσφέρουν τους low level openGL drivers.
Φοβερή ιδέα μια και πράγματα που ως τώρα τα βλέπαμε και τα ζηλεύαμε στο OSX θα γίνουν πραγματικότητα με λίγη προσπάθεια (και χάρη στα νέα extension που υπάρχουν στις πιο σύγχρονες εκδόσεις του Xserver protocol)
Προσπάθησα και εγώ λοιπον, να το δοκιμάσω να πουλήσω και λιγο μούρη στον αλουμινά, αλλα κατα τα αλλα χρυσό παιδι, αδερφό μου, ακολουθόντας τις οδηγίες που βρίσκονται εδώ.
Τζίφος.
Ο Xgl server κάνει build τέλεια, το glxcmomgr και αυτό μια χαρα, αλλά οταν έρχεται η στιγμή να τα βάλω να δουλέψουν παρέα μου βγαίνει το μήνυμα
GLX_Mesa_render_texture is missing
και αφού έψαξα πολύ σε διάφορα blog/forums, δεν κατάφερα να βγάλω άκρη...
Θα ξαναδοκιμάσω άλλη στιγμη λοιπον...

No comments: