Tuesday, January 16, 2007

Είμαι tech junkie

Τον περασμένο σεπτέμβρη ο azrael είχε γράψει ένα διθύραμβο για το πως ο επαγγελματίας της πληροφορικής δεν είναι γκατζετάκιας...
...
Λυπάμαι αδερφάκι, αλλα είμαι μεγάλο tech junkie. :)
Το "καινούριο" μου κινητό (το πήρα τον περασμένο μήνα παιδια εξ ού και τα εισαγωγικά) είναι το N73 της nokia και ναι είμαι κατευχαριστημένος που το πήρα..
Το μόνο που δεν έχει δηλαδή είναι wifi... που παει να πεί οτι δεν θα είναι το τελευταίο μου κινητο ε;
Πάντως σίγουρα θα το κρατήσω πολυ περισσότερο.
Και ένας λόγος είναι η κατα πολύ φιλικότερη συνεργασία του με τον υπολογιστή μου.
Για κάποιο παράξενο λόγο τα προηγούμενα Ericsson μοντέλα που είχα, είχαν τα πλέον χειρότερα προγράμματα να τα συνοδεύουν στα CD εγκατάστασης τους.
Anyway αρκετά με το κινητάκι μου...

Υ.Γ.: Πολύ μου αρέσει το νέο interface του blogspot. Για όσους δεν περάσαν στο καινούριο interface το προτείνω ανεπιφύλακτα. Με προσοχή όμως. Θυμάστε τι έπαθα εγώ ε;

No comments: