Thursday, April 27, 2006

Πάνω στην τρέλα μου...

Πριν από ενάμιση μήνα περίπου, παρουσιάστικα και εγώ για να υπηρετήσω με τη σειρά μου τη μαμα πατρίδα..
Πλάκα στην πλάκα brothers and sisters σαν ψέμα μου φαίνεται πλέον. Το ξέρω πως έμεινα ανενεργός τόσο καιρό αλλά δυστυχώς άλλοτε δεν είχα το χρόνο και άλλοτε δεν είχα την όρεξη για να γράψω. Έτσι είναι τα πράγματα τι να κάνεις. Ο χρόνος στο στρατό κυλάει διαφορετικα.
Σκόπευα λοιπον να γράψω στην αρχή εντυπώσεις απο το κέντρο κλπ. αλλα μου φαίνονται τόσο φαιδρα τα πράγματα του τότε ωστε δεν θα το κανω. Αντίθετα θα γράψω (και έχω να γράψω πολλά) εντυπώσεις από το Λόχο ΥΕΑ που βρίσκομαι τωρα... Αλλά είπαμε.. το κάθε πράγμα στο κατάλληλο κεφάλαιο...

1 comment:

Λύσιππος said...

Πόσες μείνανε νέους; :-)

Θητεία είναι, θα περάσει. Και θα γράφεις τα ωραία μετά, αναπολώντας την.